Rezerwacje w czasach zarazy - CAiS ALGA w Mrzeżynie - dla poszukujących dzikich plaż - zapraszamy nad Bałtyk. Tanie wczasy rodzinne z wyżywieniem dla rodzin z dziećmi, dla Seniorów. Promocyjne oferty wypoczynku nad morzem na rok 2019

CAiS "ALGA" w Mrzeżynie
Zapraszamy nad Morze Bałtyckie
Poszukujesz ciszy i spokoju? Masz dość zgiełku miasta i tłumów?
Lubisz aktywny wypoczynek? Rowerowe i pieszy wycieczki?
... nad Bałtykiem można wypocząć bez "parawanów" i tłumów na plaży...
Przejdź do treści

Menu główne:

Poniżej znajduje się lista najczęściej zadawanych pytań, w związku z pandemią
- nie znalazłeś odpowiedzi na swoje? - napisz do nas lub zadzwoń -

- Czy wczasy się odbędą?
  My zakładamy, że tak. Obecnie można już świadczyć usługi zakwaterowania krótkoterminowego.

- Czy wiadomo, jakie będą ograniczenia  latem?
Zapewne będą podobne wytyczne, jak dotąd - związane z zachowaniem ostrożności i dystansu, stosowaniem rygoru higieny i unikania dużych zgromadzeń. Byćmoże, że niektóre obiekty będą w wakacje zamknięte (takie jak zamknięte bawialnie dla dzieci) - głównie te, w których ciężko jest wyegzekwować zachowanie dystansu.

- Czy będą jakieś ograniczenia w obiekcie?
Najprawdopodobniej tak - obecnie ograniczenia dotyczą korzystania z pomieszczeń wspólnych - tj. sal świetlicowych, pokoi zabaw, siłowni, itp. Nie można również serwować posiłków na wspólnej sali konsumpcyjnej. "edit" - od 6 czerwca obiekty noclegowe mogą podawać posiłki na sali konsumpcyjnej - dla osób chętnych proponujemy posiłki na wynos - pozostałe osoby korzystają ze stołówki

Stosując się do wytycznych w celu zminimalizowania ryzyka zakażenia wprowadzamy:
- limity osób mogących przebywać w miesjcu wyznaczonym do czynności rozliczeniowo-meldunkowych (1osoba).
- wyłączenie z użytkowania świetlic, sali zabaw, biblioteczki, minisiłowni, placu zabaw (do odwołania)
- ograniczenie liczby osób mogących przebywać jednocześnie na holach
- obowiązek zakrywania nosa i ust w miejscach użytkowania wspólnego
- obowiązek dezynfekcji rąk przed wejściem do budynków
- całkowity zakaz wchodzenia na teren ośrodka osób w nim niezameldowanych
- zachowanie odpowiedniego dystansu między na terenach rekreacyjnych oraz wprowadzenie tych zasad na boiskach rekreacyjnych;
Posiłki (do odwołania) będą wydawane na wynos do pokoi. W momencie poluzowania zakazu dla stołowek - zakładamy utrzymanie części posiłków na wynos (np. dla osób z grup ryzyka).
W celu ograniczenia niepotrzebnych kontaktów pokoje będą oprzątane na wyraźne życzenie Gościa, pod jego nieobecność.
Z pokoi zostaną usunięte tekstylia, których nie można prać w temp. powyżej 60 stopni (z wyjątkiem zasłon i firan).
W celu zminimalizowania ryzyka dla procowników Goście zostaną poproszeni o odpowiednie przygotowanie pokoju przed opuszczeniem, tj. otwarcie okien i gruntowne wietrzenie, wyniesienie śmieci, złożenie pokojowej zastawy stołowej do przygotowanego pojemnika oraz ściągnięcie pościeli i włożenie jej do foliowych worków.

W dniu przyjazdu Goście będą poproszeni o poddanie się pomiarowi temperatury. W razie stwierdzenia infekcji obiekt ma prawo odmóić przyjęcia Gościa.
W razie stwierdzenia infekcji w trakcie pobytu Gość zostanie poproszony o przenisienie się do specjalnie wyznaczonego pokoju. Obiekt ma obowiązek powiadomić o możliwym zagrożęniu stację sanitarno-epidemiologiczną.

Reasumując - należy liczyć się z tym, że będą obowiązywać zasady, które trzeba będzie zaakceptować, tak, jak musieliśmy się pogodzić z koniecznością reorganizacji życia codziennego. Liczymy zatem na wyrozumiałość i współpracę.

- Jakie środki bezpieczeństwa i zabezpieczenia wprowadzone będą w obiekcie?
Oprócz wyżej wskazanych zasad i wytycznych dla Gości związanych z zachowaniem i poruszaniem się na terenie obiektu, wprowadzamy:
- przed każdym wejściem do budynku znajduje się pojemnik z płynem do dezynfekcji rąk
- przed wejściem na stołówkę (miejscem pobrania dań) znajduje się stanowisko dezynfekcji rąk
- Goście będą proszeni o unikanie bezpośredniego kontaktu z personelem ośrodka lub o zachowanie szczególnej ostrożności i dystansu;
- wprowadzamy obowiązkowy pomiar temperatury urządzeniem bezdotykowym, dla wszystkich osób w dniu przyjazdu oraz w połowie pobytu;
- co godzinę dezynfekowane są klamki i poręcze wewnątrz budynków, okna na korytarzach są stale otwarte cele lepszej wentylacji (zamykane jedynie podczas silnego wiatru i deszczu);
- personel sprzątający wyposażony jest w stój ochronny
- naczynia znajdujące się w pokoju będą dodatkow poddane wyparzaniu
- pokoje oprócz standardowego sprzątania przed przyjęciem Gości będą wietrzone oraz dezynfekowane środkami do tego przeznaczonymi, w szczególności dotyczy to klamek i drzwi wejściowych, klamek okiennych, parapetów, stołów i oparć krzeszeł, uchwytów szaf, pilota, lampek nocnych, itp. często dotykanych przedmiotów.
Z uwagi na potrzebę dodatkowej dezynfekcji może być konieczność przesunięcia godziny wejścia do pokoju (by uniknąć kontaktu z oparami środków dezynfekcujących).

Zwracamy uwagę, iż w dużej mierze bezpieczeństwo sanitarne jest uzależnione od odpowiedzialności Gości - fakt dezynfekowania przez obsługę powierzchni dotykowych nie zwalnia Gości z częstego mycia i dezynfekcji rąk.

- Co jeśli w terminie, w którym mam rezerwację nie będzie można przyjechać?
  Pierwszy turnus, który sprzedawaliśmy indywidualnie,  rozpoczyna się 6 czerwca. Mamy nadzieję, że do tej pory utrzymane zostanie uwolnienie strefa zakwaterowania. Kwestię posiłków można rozwiązać przez wydawanie dań na wynos (taka forma jest również obecnie dozwolona).
Jeśli jednak sytuacja się na tyle skomplikuje, że turnus nie będzie mógł się odbyć to:
- poinformujemy Cię o tym;
- zaproponujemy inny termin - Ty zdecydujesz, który zaproponowany termin Ci odpowiada;
- jeśli nie będziesz mógł przyjechać w zaproponowanym przez Nas  terminie - możliwe będzie wykorzystanie wniesionej przedpłaty w innym terminie (niekoniecznie na pobyt  tej samej długości - można np. wykorzystać wniesioną przedpłatę na pobyt weekendowy); możesz także przekazać przedpłatę na pobyt kogoś innego (rodziny, znajomych) w ramach nowej rezerwacji;
- jeśli nie będzie możliwe rozwiązanie z wyżej zaproponowanych - możesz zamienić przedpłatę na Voucher do wykorzystania w przyszłości, również w kolejnym roku; jeśli nasza sytuacja prawno-finansowa się zmienie do końca roku - zwrócimy Ci środki jeszcze w 2020.
- jeśli nie wybierzesz Vouchera - zwrócimy Ci przedpłatę (w ciągu 14 dni od momentu Twojej decyzji, co do rezygnacji z powyżej przedstawionych rozwiązań).

- Nie chcę ryzykować - chcę odwołać przyjazd już teraz - czy dostanę zwrot przedpłaty?
Osoby odwołujące przyjazd samodzielnie obowiązują zasady ogólne, dostępne na stronie - tj. o wysokości i możliwości zwrotu przedpłaty decyduje termin zgłoszenia rezygnacji (info dostępne w dziale rezerwacje).
Apelujemy jednak o rozwagę. Jeśli jedyną przesłanką jest niepewność co do sytuacji w związku z COVID - 19 - poczekajmy na rozwój wydarzeń. Odwołując rezerwację teraz i występując o zwrot przedpłaty  stawiasz nas w ciężkiej sytuacji, gdyż obecnie sprzedaż ponowna pokoju jest utrudniona.
Jeśli pobyt będzie zagrożony - będziemy wdrażać rozwiązania sami - nie stracisz bezpowrotnie środków, jeśli okaże się, że nie będziemy mogli Cię gościć z powodu pandemii.
PAMIĘTAJ: Odwoływanie rezerwacji prewencyjnie i żądanie zwrotu przedpłaty  to najgorsze, co możesz zrobić w świetle pogłębiającego się kryzysu gospodarczego. Może to prowadzić do upadku wielu firm - zatem w imieniu swoim, jak i innych firm z branży turystyczne apelujemy-
nie odwołuj - zmień termin, wybierz VOUCHER (nawet na część przedpłaty) wypracuj rozwiązanie razem z obiektem!

Rezygnując z rezerwacji wraz ze zwrotem przedpłaty rezygnujesz z naszych usług. Osoby rezygnujące są informowane o braku możliwości skorzystania z oferty w przyszłości.

- Chciałbym przyjechać/zrobić rezerwację, ale nie wiem, czy będę mógł przyjechać/czy będzie można wypoczywać nad morzem. Czy muszę wnosić przedpłatę?
Jeśli jesteś w takiej sytuacji i masz wątpliwości - napisz do nas/zadzwoń. Sprawdzimy, czy mamy wolne pokoje w interesującym Cię terminie i w zależności od okresu do przyjazdu zaproponujemy Ci rozwiązanie. Pamiętaj, że dla Nas to także trudna sytuacja - również nie wiemy, co nam przyniesie przyszłość.
Obecnie, dla nowych rezerwacji, nie wymagamy przedpłaty od Stałych Klientów - nie wiemy bowiem, kiedy zostanie zniesiony zakaz świadzenia usług. Przedpłatę wniesiesz np. na 2-3 tygodnie przed przyjazdem (jeśli wczesniej będziemy mieli chętnych na pokój będziemy się kontaktować w celu potwierdzenia, że nadal planujesz przyjechać - jeśli nie uda nam się z Tobą skontaktować/nie odpowiesz na wiadomość/nie odbierzesz telefonu - wyślemy info o anulowaniu rezerwacji i  sprzedamy termin kolejnym chętnym - w ten sposób nikt nie traci finansowo).
Takie rozwiązanie możemy również zaproponować Nowym Klientom, przy czym w tym wypadku przedpłata do wniesienia na 2 tygodnie przed przyjazdem będzie większa - 40% kosztów pobytu i nie podlega zwrotowi.

Pozdrawiamy Was i życzymy dużo zdrowia, wytrwałości, cierpliwości i pogody ducha!



CAiS "ALGA", 72-330 Mrzeżyno, ul. Wojska Polskiego 16,17
Zwierzaki - bez opłat
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego