Rezerwacja - jak zamówić pobyt w CAiS ALGA w Mrzeżynie - CAiS ALGA w Mrzeżynie - dla poszukujących dzikich plaż - zapraszamy nad Bałtyk. Tanie wczasy rodzinne z wyżywieniem dla rodzin z dziećmi, dla Seniorów. Promocyjne oferty wypoczynku nad morzem na rok 2019

CAiS "ALGA" w Mrzeżynie
Zapraszamy nad Morze Bałtyckie
Poszukujesz ciszy i spokoju? Masz dość zgiełku miasta i tłumów?
Lubisz aktywny wypoczynek? Rowerowe i pieszy wycieczki?
... nad Bałtykiem można wypocząć bez "parawanów" i tłumów na plaży...
Przejdź do treści

Menu główne:

Jak rezerwować
Rezerwacje na dany rok przyjmujemy od stycznia.
- zapytania  telefoniczne - tel.   91 38 66 266 (pn - sb  9.00 - 17.00)
- uwaga - telefonicznie nie dokonasz rezerwacji - możesz zapytać o szczegóły, wolne miejsca i warunki -
  sprawdź też nasz dział najczęściej zadawanych pytań FAQ

3 kroki rezerwacji:
1. Napisz zapytanie - podaj kiedy, ile osób, jaki pokój - tak byśmy mogli przedstawić ofertę.
2. Zaakceptuj wybrany wariant oferty - wyślemy Ci potwierdzenie rezerwacji zawierające koszt, warunki oraz kwotę przedpłaty.
3. Dokonaj przedpłaty w terminie.
UWAGA:  ze względu  na malejącą z każdym dniem ilość dostępnych pokoi dla rezerwacji dokonanych po 1 marca termin na przedpłatę wynosi 7 dni (dla wcześniejszych rezerwacji obowiązują terminy z potwierdzenia rezerwacji); pamiętaj, aby wpłacić w terminie - ktoś może czekać na zwolnienie się zarezerwowanego przez Ciebie pokoju.

Rezerwacje przyjmujemy drogą mailową  
- e-mail dla zapytań/rezerwacji:  biuro@centrumalga.pl


DANE DO WPŁATY:
odbiorca: PPUiH "ZACISZE" sp. z o.o. w Ciechanowie
nr konta: 10 1090 2659 0000 0001 2260 0338 (Santander Bank Polska / o w Kołobrzegu)
tytułem: "nazwisko + termin pobytu" np. "Jan Kowalski 02.07 - 09.07"
UWAGA: prosimy o podanie WYŁACZNIE tych informacji     

W razie braku wpłaty w wyznaczonym terminie - rezerwacja zostaje wykreślona bez powiadomienia.

Kwota przedpłaty określona jest w wiadomości potwierdzającej przyjęcie rezerwacji - minimalna kwota wpłaty to 20% wartości pobytu.
Zasady rezerwacji i Status Stałego Gościa
Twoje Dane i ich bezpieczeństwo.

Przy dokonywaniu rezerwacji należy podać WYŁĄCZNIE nazwisko- używamy go do identyfikacji przedpłaty oraz do identyfikacji przy przyjeździe.
Jeżeli nie życzysz sobie identyfikacji przez nazwisko, może to być numer lub hasło, jednak nalezy pamiętać, że w przypadku zagubienia hasła nie będziemy w stanie odnaleźć rezerwacji. Gdy hasło/inny identyfikator wpadnie w niepowołane ręce nie będziemy w stanie określić, kto rzeczywiście jest uprawniony do pobytu.
Sygerujemy zatem posługiwanie się własnym nazwiskiem.
Twoje dane w postaci nazwiska oraz adresu kontaktowego są przechowywane wraz z kalkulacją pobytu,  do momentu zakończenia usługi, tj. do Twojego wyjazdu.
Uwaga: ośrodek nie przechowuje zbiorczo danych typu numery telefonów, adresy e-mail, dane osobowe i nie udostępnia ich osobom trzecim - podając dane do kontaktu zgadzacie się Państwo na użycie ich w celach związanych z zamówioną usługą (np. potwierdzenie rezerwacji, kontakt telefoniczny  w sprawie rezerwacji, itp.)

Przedpłaty i i ch rozliczanie.

Potwierdzeniem rezerwacji ze strony Gościa jest wniesienie przedpłaty we wskazanym terminie.
Nie przewiduje się zwrotów przedpłaty.

Zmiana  terminu pobytu  może nastąpić jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu z  kierownictwem ośrodka, nie później niz na
2 miesiące przed planowanym  przyjazdem.
W razie braku miejsc w nowym terminie - zmiana terminu  pobytu nie jest możliwa.
Powyższe dotyczy również zmiany pokoju, np. z 2 na 4 osobowy, lub ilości osób w pokoju (np. dostawka do pokoju 3 osobowego).

Rezygnacja z pobytu w okresie krótszym niż 60dni przed planowanym rozpoczęciem pobytu skutkuje utratą przedpłaty.


Dokonanie  rezerwacji jest równoznaczne z przyjęciem do wiadomości wszelkich  informacji odnośnie warunków zakwaterowania, położenia ośrodka oraz  zasad panujących w ośrodku. Przed dokonaniem rezerwacji należy zapoznać się z informacjami na temat warunków - w razie wątpliwości prosimy o kontakt. Zachęcamy również do zapoznania się z działem FAQ - najczęściej zadawane pytania.

Gościom odwiedzającym nas regularnie przyznajemy  status "Stałego Klienta" uprawniający do zniżek dla oferty podstawowej - zakres zniżek 5%-10%
Zniżkami nie są objęte oferty specjalne oraz grupowe. Każda z  ofert na dany rok posiada w treści informację o tym, czy Goście Stali i  Powracający uprawnieni są do dodatkowych rabatów.

CAiS "ALGA", 72-330 Mrzeżyno, ul. Wojska Polskiego 16,17
Zwierzaki - bez opłat
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego